16/10/2015

MATERNITY CIRCLE SKIRT / SAULĪTES GRIEZUMA SVĀRKI GRŪTNIECĪBĀ

Inspired by Le fila coudre d' anna and Cutton and Curls I sewed maternity circle skirt for my belly too. It is very simple sewing project even beginner can sew them. Skirt is amazingly comfy and can be adapted after my pregnancy too. I only will need to tighten the ribbon.
I used viscose jersey fabric in nice dusty blue color from my stash (1.50x1.50m and little for the waistband). Here is calculation how to get the circle to fit to pregnant belly.


Iedvesmojoties no dažādiem šūšanas blogiem Le fila coudre d' anna un Cutton and Curls, arī es uzšūvu saulītes griezuma svārkus savam apaļajam puncim. Pirms tam man gan neienāca prātā, ka saulītes svārkus varētu nēsāt arī grūtniecībā. Domāju, ka galvenais nosacījums, lai tie kaut cik izskatītos ir mīksts un krītošs audums.
Es savējiem izmantoju viskozes trikotāžas audumu no saviem krājumiem (patēriņš manējiem 1.50x1.50m + nedaudz jostiņai). Šajā blogā var izlasīt instrukciju un kalkulāciju saulītei, lai tā derētu grūtnieču puņčiem!


my belly in 26 weeks / un tā iskatās 26 nedēļas liels puncis saulītes griezuma svārkos
I got enough fabric for full circle without side seams /  Auduma man pietika pilnai saulītei bez sānu vīlēm
I finished the hem with baby hem / Apakšmalu es apstrādāju ar tā saucamo "Maskavas" vīli.
I sewed waistband with my serger / Ar overloku atsevišķi piešūta josta, kur ievērta gumija

You can see my first maternity outfit here.

Manu pirmo šūto grūtnieču kreklkleitu skaties šeit.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...