12/11/2014

WHAT I AM CREATING FOR MY FAMILY / DARBIŅI PROCESĀ PRIEKŠ ĢIMENES

Some years ago I used to sew for my husband. You can see posts about shirt I made in my old blog HERE and about the awesome plaid jacket HERE. He still wears them :) I have sewed also winter coat for my hubby, but I have not post photos nowhere. 
It is already 2 years since I sewed for my husband. So it is time for new shirts!
I just sewed this Ladder shirt from Liberty fabrics. It is the first time I used Liberty prints and I am pretty excited! I am going to make also one for my son and for myself. So we will have one awesome coordinated family set. I will post about them when they will be ready.
----------------------------------------------------
Kādus gadus atpakaļ es mēdzu šad tad uzšūt arī kaut ko savam vīram. Manā iepriekšejā blogā jūs varat izlasīt par kreklu un žaketi, kurus reiz šuvu! Prieks, ka viņš vēljoprojām tos nēsā. Esmu pat uzšuvusi viņam ziemas mēteli, bildes gan nekur nav publicētas.
Ir jau pagajuši 2 gadi kopš pēdejo reizi viņam šuvu, tāpēc ir pienācis laiks jauniem krekliem!  
Nesen kā pabeidzu viņam jaunu kreklu ar trepju apdruku no "Liberty fabrics" auduma. Šī ir pirmā reize, kad šuju no Liberty audumiem un esmu sajūsmā. Gribās vēl un vēl un visas iespējamās skaistās apdrukas! Doma ir uzšūt tādu pašu kreklu arī dēliņam un kreklblūzi vai kleitu man pašai. Kad visi būs gatavi, noteikti publicēšu bildītes. Būs mums skaists ģimenes komplektiņš :)


And here are the wool socks I am knitting for myself!
----------------------------------
Esmu atgriezusies arī pie adīšanas. Uhh kas par siltām, skaistām zeķītēm man būs :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...